joi, iulie 05, 2007

Proton comunica in stilul meu

Si la propriu si la figurat. Pentru ca ideea mesajului si visualurile imi apartin. La fel si designul si machetarea revistei, ce ajunge pe mainile a peste 100.000 de oameni, marea majoritate din Moldova, o parte din Transilvania, Bucuresti si o alta parte din Dobrogea.
Intr-o scurta perioada am colaborat cu agentia care se ocupa, in acest moment, de contul Proton. Agentie a carei rebranduire mi-a trecut prin mana.Ca la un moment dat, drumurile mele si ale agentiei nu s-au mai intersectat, deja e o alta poveste.
Dar, sa trecem la fapte, si sa va arat cateva exemple din ceea ce am facut pentru Proton, unul din marii jucatori pe piata de telefonie.


Prima pagina a revistei si ideea campaniei Proton







Proton partener Orange







Pagina de interior







Afis






Deocamdata atat. Voi reveni cu materiale noi.

2 comentarii:

juliana spunea...

felicitari, dragos!

si inca ceva: cred ca ne cunoastem... cu multi ani in urma, cred ca drumurile noastre s-au intersectat...

cred.
oricum, felicitari!

dragos s. spunea...

ce pot sa zic...decat multumesc...si..da ne cunoastem..;)